Logo COPLEFC INTRANET

Agenda

2n Simposi contra el Bullying - plataforma d'intercanvi de bones pràctiques

11/06/2019 - Auditori 1899 del Camp Nou de Barcelona - FUNDACIÓ BARÇA

Activitat Física i Salut

Des de la Fundació Barça ens complau anunciar que el proper 11 de juny a l'Auditori 1899 del Camp Nou de Barcelona se celebrarà el 2n Simposi contra el Bullying.
 
Aquesta jornada pretén ser una plataforma d'intercanvi de bones pràctiques locals i internacionals envers el bullying.
 
En línia amb aquest objectiu, des de la Fundació s'obre un període de recepció de propostes perquè entitats, administració i grups d'investigació, entre d'altres, puguin optar a presentar el seu projecte i/o experiència al simposi, a través del formulari següent abans del dia 29 de maig: http://taquilla.fcbarcelona.cat/fundacio/ca/bones-practiques/
 
Aquest espai d'intercanvi consistirà en la creació de diversos speakers' corners on els exponents (en format petit grup) podran presentar els seus projectes per torns de 15 minuts com a màxim, i tindran l'oportunitat de debatre de forma propera amb els i les assistents.
 
Les propostes presentades seran sotmeses a un procés de selecció per part del Consell Assessor de Bullying de la Fundació Barça. Tan bon punt s'hagi finalitzat la selecció, s'informarà sobre aquest tema.

 

 

 

 

FUNDACIÓ BARÇA.JPG (43 KB)

Newsletter

Subscriu-te per estar al dia de totes les nostres novetats.