Un any més la Junta de Govern del Col·legi convoca tot el col·lectiu a una Assemblea General, el màxim òrgan decisori del COPLEFC, per decidir aspectes tan rellevants de la vida professional de cadascú com són les quotes col·legials del 2026 i el pressupost global del Col·legi per a l'any vinent. Com és habitual, la raó que va dur a incorporar aquesta segona reunió ordinària és la possibilitat d'iniciar l'any amb els comptes clars, és a dir, sabent de què es podrà disposar com a corporació gràcies a un pressupost aprovat i assumit pel col·lectiu, així com també una font imprescindible d'ingressos com són les diverses quotes col·legials, que com és costum, es reparteixen en quatre cobraments durant l'any, és a dir, mitjançant abonaments trimestrals. A més, aquesta trobada permet conèixer les propostes de treball del Col·legi i els projectes previstos.
D'altra banda, la convocatòria de l'Assemblea és una oportunitat per fer possible la voluntat de ser un col·legi proper i present arreu de Catalunya, i per això la Junta de Govern va convocant les reunions d'aquestes cites a les diverses demarcacions del nostre territori. És la millor manera de donar-hi el reconeixement que es mereixen, per la tasca que fan respectivament, així com també per apropar-hi l'activitat col·legial, conèixer de primera mà la realitat de cadascuna de les delegacions i, finalment però no menys important, reforçar el vincle professional i institucional amb tot el col·lectiu, es visqui on es visqui.
Per tant, per acord de la Junta de Govern en la reunió del 24 de novembre de 2025, cadascun dels membres del Col·legi és convocat a la segona Assemblea General Ordinària del COPLEFC, que se celebrarà el dimecres 17 de desembre de 2025, a les 18.00 h en primera convocatòria, i a les 18.30 h en segona convocatòria, en format presencial a la Seu d'Urgell (lloc encara per determinar), i amb el següent
Ordre del dia
Tal com es fa sempre, la documentació vinculada amb els punts que se sotmetran a aprovació està a disposició a la intranet col·legial (d'acord amb la previsió reglamentària de difusió de les reunions d'Assemblea General deu dies abans de la data establerta). Així mateix, més enllà de la participació presencial, cal recordar la possibilitat de delegació de vot, una possibilitat que s'ha de tramitar clicant aquí.
Finalment, cal tenir en compte que per garantir una organització adequada de l'Assemblea, cal confirmar-hi d'assistència..
Una vegada finalitzada l'Assemblea, d'acord amb la voluntat esmentada al principi, s'ha previst un espai d'interrelació i aperitiu per compartir inquietuds, experiències i perspectives de futur.
Confirma-hi l'assistència: enllaç.
Si vols, pots delegar el vot en aquest enllaç.