Presentació del curs:
Després d’invertir molts recursos en aconseguir que el client prengui la decisió de donar-se d’alta a la nostra entitat esportiva, assumim un compromís amb ell que va més enllà de la transacció econòmica. Comença el màrqueting one-to-one, més econòmic, eficient i d’impacte durador.
En un mercat enormement competitiu, exigent i agressiu, les expectatives de les persones consumidores han fet imprescindible el desenvolupament del màrqueting relacional després del procés de compra. És imprescindible establir vincles permanents amb els client.
Objectius:
Entendre la relació client / entitat esportiva més enllà de la transacció econòmica
Analitzar la cadena de valor de la nostra entitat vs. les necessitats del client
Conèixer les eines al nostre abast per disposar d’informació que ens permeti executar estratègies de fidelització de clients
Continguts:
Estratègia o actitud: màrqueting relacional.
Cost d’adquisició de client / Cost de fidelització de client
Les bases de dades i la informació.
Sistema de CRM (Customer Relation Management) o PRM (Prospect Relation Management)
El cicle de vida del client
Segmentem per identificar necessitats
Estratègies Cross Channel.
El missatge. Interacció eficient
Cas pràctic. Exemples clàssics de màrqueting relacional
Calendari i horari:
Grabació disponible versió no presencial, webinar
Hores:
4 hores
Professorat:
Carles Combarros Vilaseca, num. col. 11472.
Destinataris:
Col·legiats i associats al COPLEFC.
Si no ets col·legiat ni associat i vols tramitar al teva col·legiació o associació, clica aquí.
Preu i inscripció:
Accés lliure al webinar, clica aquí.