Logo COPLEFC INTRANET

EL COPLEFC - CAPTAR I FIDELITZAR CLIENTS D'UNA ENTITAT ESPORTIVA. MARKETING RELACIONAL

 27.-COPLEFC-AULA_19.-Carles-Combarros-Vilaseca.-Disponible-webinar.jpg (289 KB)

 Presentació del curs:

Després d’invertir molts recursos en aconseguir que el client prengui la decisió de donar-se d’alta a la nostra entitat esportiva, assumim un compromís amb ell que va més enllà de la transacció econòmica. Comença el màrqueting one-to-one, més econòmic, eficient i d’impacte durador.

En un mercat enormement competitiu, exigent i agressiu, les expectatives de les persones consumidores han fet imprescindible el desenvolupament del màrqueting relacional després del procés de compra. És imprescindible establir vincles permanents amb els client.

 

Objectius:

Entendre la relació client / entitat esportiva més enllà de la transacció econòmica

Analitzar la cadena de valor de la nostra entitat vs. les necessitats del client

Conèixer les eines al nostre abast per disposar d’informació que ens permeti executar estratègies de fidelització de clients

 

Continguts:

Estratègia o actitud: màrqueting relacional.

Cost d’adquisició de client / Cost de fidelització de client

Les bases de dades i la informació.

Sistema de CRM (Customer Relation Management) o PRM (Prospect Relation Management)

El cicle de vida del client

Segmentem per identificar necessitats

Estratègies Cross Channel.

El missatge. Interacció eficient

Cas pràctic. Exemples clàssics de màrqueting relacional

 

Calendari i horari:

Grabació disponible versió no presencial, webinar

 

Hores: 

4 hores

 

Professorat:

Carles Combarros Vilaseca, num. col. 11472.

 

Destinataris:

Col·legiats i associats al COPLEFC.

Si no ets col·legiat ni associat i vols tramitar al teva col·legiació o associació, clica aquí.

 

Preu i inscripció:

  • GRATUÏT als col·legiats i associats al COPLEFC

 

Accés lliure al webinar, clica aquí.

 

Newsletter

Subscriu-te per estar al dia de totes les nostres novetats.