
PENDENT RECONEIXEMENT DEL DEPARTAMENT D'EDUCACIÓ
DIRECCIÓ I COORDINACIÓ DEL CURS:
OBJECTIUS:
CONTINGUTS I DOCENTS
| CONTINGUT | PONENT | Disponibilitat |
| El nou escenari curricular de l'Educació Física a partir del Decret 175/2022 | Josep Solà Santesmases (col. 5413) | Webinar |
| Els elements curriculars de la situació d'aprenentatge | Josep Ma Piulachs Núñez (col. 11332) | Webinar |
| Qualificar en EF: tancar el cercle de l'avaluació? | Josep Ma Piulachs Núñez (col. 11332) | Webinar |
| Les TIC al servei de l'EF | Josep Ma Piulachs Núñez (col. 11332) | Webinar |
| Avaluació competencial en EF: principis bàsics i instruments d'avaluació | Josep Ma Piulachs Núñez (col. 11332) | Webinar |
| Disseny de situacions d'aprenentatge de la competència específica 2 | Josep Ma Piulachs Núñez (col. 11332) | Webinar |
| Situacions d'aprenentatge en Educació Física: aprenetage basat en situacions | Carles González Arévalo (col. 10241) | Webinar |
| La importància de programar en Educació Física |
Carles González Arévalo (col. 10241) | Webinar |
| Elecció dels SABERS a les situacions d'aprenentatge | Gabriel Díaz Cobos (ass. A051402) | Webinar |
| Competències clau, Vectors i Educació Física | Jaume Gasol Sánchez (col. 66687) | Webinar |
| Vector benestar emocional i Educació Física | Lluis Almirall Batet (col. 10637) | Webinar |
| Vector perspectiva de gènere | Lluis Almirall Batet (col. 10637) | Webinar |
| Estil de vida actiu i saludable | Lluis Almirall Batet (col. 10637) | Webinar |
| Disseny de Situacions d'aprenentatge de la competència específica 3: EXPRESSIÓ | Lara Barbancho Ordoñez (col. 62953) | Webinar |
| Disseny de Situacions d'aprenentatge de la competència específica 4: LLEURE | Lara Barbancho Ordoñez (col. 62953) | Webinar |
| L'EF en un context de complexitat | Lara Barbancho Ordoñez (col. 62953) | Webinar |
| Disseny de situacions d'aprenentatge de la competència específica 5: VALORS | Carles Zurita Mon (col. 10583) | Webinar |
| Estratègies didàctiques a l'Educació Física | Carles Zurita Mon (col. 10583) | Webinar |
| Disseny universal per a l'aprenentatge (DUA) i Educació Física | Sandra Gallardo Ramírez (ass. 052687) |
Webinar |
| Projectes globalitzats i transversals en Educació Física | Sandra Gallardo Ramírez (ass. 052687) |
Webinar |
| Mesures i suports universals en Educació Física | Neus Carol Gres (col. 61735) | Webinar |
| Autoregulació i bastides metacognitives a l'Educació Física | Meritxell Monguillot Hernando (col. 11280) | Webinar |
| Innovació i Educació Física | Meritxell Monguillot Hernando (col. 11280) | Webinar |
| Objectius de desenvolupament sostenible (ODS) i Educació Física | Mireia Badell Vidal (ass. 052623) | Webinar |
| Programar l'Educació Física al Batxillerat | Josep Solà Santesmases (col. 5413) | Webinar |
| NeuroEducació física | Irene Pellicer Royo (col. 10073) | Webinar |
| Una Educació Física cognitivament enriquida. | Eric Roig Hierro (ass. 042272) / Gabriel Díaz Cobos (ass. 051402) / Marc Guillem Molins (ass. 018699) |
Webinar |
| Activitat Física, Salut i Nutrició | Jordi Bertran Moreno (Col. 60371) | Webinar |
| Aprenentatge i desenvolupament motor | Gabriel Daza Sobrino (Col. 7489) | Webinar |
| Coeducació i investigació | Susanna Soler Prat (Col. 10815) | Webinar |
| Com fer una exposició oral de la programació i la unitat didàctica d’impacte | Xesco Espar (Col. 52301) | Webinar |
| Comunicació no verbal: eines pràctiques per l'exposició oral | Teresa Baró | Webinar |
| Condició Física | Néstor Serra Verdaguer (Col. 13107) | Webinar |
| Educació Física actual | Albert Batalla Flores (Col. 4600) | Webinar |
| Educació Física inclusiva | Rafa Tarragó Garcia (col. 11352) | Webinar |
| El desenvolupament dels temes teòrics i la resolució dels supòsits pràctics | Xesco Espar (Col. 52301) | Webinar |
| Esports | Gabriel Daza Sobrino (Col. 7489) | Webinar |
| Estratègies Didàctiques | Carles Zurita Mon (Col. 10583) | Webinar |
| Expressió i comunicació corporal | Mercè Mateu Serra | Webinar |
| Fisiologia de l'exercici | Jordi Bertran Moreno (Col. 60371) | Webinar |
| Jocs i recreació | Anna Castells Molina (Col. 11138) | Webinar |
AVALUACIÓ
Avaluació de la satisfacció per part de les persones assistents.
Avaluació de l’aprofitament: quines activitats es duran a terme per comprovar els aprenentatges.
Criteris de certificació: quines condicions s’han de complir per tal que els persones assistents obtinguin el certificat.
Les persones inscrites hauran de desenvolupar una situació d’aprenentatge contextualitzada en el curs de l’ESO o Batxillerat que considerin.
Cal presentar el treball i visualitzar totes les càpsules abans del 31/05/2026.
MODALITAT
DURADA TOTAL CURS.
REQUISITS CERTIFICACIÓ DEL RECONEIXEMENT
PERSONES DESTINATÀRIES
PREU DEL CURS
INSCRIPCIONS i TERMINI
| INSCRIPCIÓ |
Si necessites un servei d'orientació a oposicions clica aquí.
Xerrada informativa gratuïta: més informació.
Aquesta trobada està aliniada amb els Objectius de Desenvolupament Sostenibles: 3 i 4


POLÍTICA DE VENDES I/O DEVOLUCIONS:
En fer la inscripció s’accepta la política d’inscripció i devolució.