Aquesta actuació es du a terme amb una eina habitual, que és una enquesta de satisfacció sobre tota una sèrie de qüestions de la vida col·legial. Arriba, per tant, el moment de repetir-ho, en una nova demostració de la voluntat de servei al conjunt de persones col·legiades i associades i de tenir-ne en compte l'opinió en aquelles qüestions que siguin susceptibles de ser aplicades directament i que puguin servir també com a orientació en la gestió diària del COPLEFC.
Els diversos àmbits que es plantegen en l'enquesta són els següents: el Col·legi i el futur, per conèixer-ne el que més se'n valora i els reptes que hauria d'adoptar; el grau de satisfacció pròpiament respecte dels serveis rebuts, amb valoració sobre un total de nou tipus de serveis, així com la possibilitat de multirespostes en diversos camps, com la formació o la defensa de la professió; la comunicació establerta entre el Col·legi i tothom que en forma part, i un darrer apartat general de propostes obertes i de valoració de la col·legiació.
Es poden consultar els resultats de les enquestes de satisfacció anterior des dels enlaços següents: 2020, 2021 i 2022.
El Col·legi espera les respostes per fer-ne l'anàlisi corresponent, que es donaran a conèixer durant el primer quadrimestre de l'any, com també és habitual.
Respon l'enquesta aquí.